Sunday, September 11, 2011

Selamat Datang….Hidup Yang Ceria (Part 1)

Hidup aku dah tentu arah skit sejak dua menjak nih…sila ucapkan tahniah pada diriku ye. Sila…sila…hihihii.

Aku suka kelas electrical technology..setiap hari selasa khamis pagi(even kene bgn awal ..no hal ah.) En. Affandy yg sempoi.

Aku lega sebab embedded system tak seleceh n serenyah dulu. Sirius cik Yusman dah boleh layan kepala.(kgkwn yg da xde kat sini, sila tepuk tgn bergembira sbb cik yusman da masuk dlm kategori cik yg best…huhuhuhu).

Aku gak aman damai masuk kelas electronic device tiap hari jumat 3ptg. First time jumpa lecturer yg sgt baik n penyabar…En KhairulHamzani. Sabar je ajar kami mcmane nk kenal, baca, faham,adjust segala mcm jenis electronic device yg aku percaya korg stkt blaja teori je dulu kn…kn…kn… tp, aku usik, pegang, adjust,tgk sendiri woo…beze….beza….(sila tepuk utk kali keberapa tah…hahahaha)….

Cuma…aku agak 고독한 la kebelakangan nih. Encik ‘neighbor back-home’ da berbuah hati. Jadi…aku 조용한…..huhuhuhuu…..
Xpela…kami bersetuju utk mghormati privacy dan hak masing2 Cuma….



Bila hp tu…senyap….pelik+sunyi lak….adoyai….

s.e.k.i.a.n…….

# dalam kelas cik yusman nih…dia suruh budak break 5minit after class a half an hour of class dia nih. Dia ckp….
Pi kill yrself and yr frenz kt luar…then kita smbung’….suma tercengang…terkejut?!


Maksudnye dia suruh pi merokok kt luar ke hape ke…then smbung la…
Dia tgh melawak OK!!!

No comments:

Post a Comment