Thursday, September 29, 2011

aku LANGGAR BUDAK pkl 8.30pg td......adoyai...

Sad Girl

sadis kn....
time aku nk pi kelas lak tuh...dah la lmbt....hmmm.....
sian budak tu....aku xpela kot...aku dlm keta...budak tu naik motor. cik shamsul ckp td, dia tgk kt CCTV MFI, aku ngn budak tu sama2 laju....
salah aku ker???
entah...cuba korg nilai sendiri ah....
- aku bagi signal nk masuk kanan, sbb ade spot kosong.
- aku bg signal lepas tgk keta depan nun jauh lg.
- aku bg signal lepas tgk cermin blkg, no car, no motor.
- alih2, budak nih rupenye speed kt sebelah blkg kanan aku.
-mungkin salah aku xtgk side mirror kanan betul2....tp sirius, aku ade kerling jap. mmg xnmpk.
-yang aku leh wat conclusion, bdk tu duduk kt blind spot belah kanan aku.
-dia pun salah sbb nk potong belah kanan time double line kn?


so,,,sbb kesian....aku uruskn dia, bwk pi klinik n so on...
motor dia mcm teruk.
dia ok...luka2....
keta aku???
kemek skit, nasib bhgn bawah....so...xla kacau sgt pemandgn....
hehehehe....
pendek kata....aku menggigil gak la td....nasib budak tu luka je....nasib.nasib....

bydaway....budak tu bdk KPTM...nadzirah...huhuhuhuu....
sorry dik....ikhlas dari akak.....

No comments:

Post a Comment