Tuesday, October 4, 2011

Birthday yang Suram and Unlucky…2 October 2011









Byk btl benda2 yg malang xber’smell’  terjadi di hari2 sebelum menyampai ke hari kedua bulan Oktober tuh. Adoyai.

29/9
Aku accident tu la…dah citer dlm entry sblm ni kn. Minor accident je pun, tapi melayang gak la RM120 aku..hahahaha….pergh…siap mention..aku hulur half expenses utk repair motor kt budak tu,sian dia…motor teruk sgt…aku xpe…dlm keta. Dia yg telentang atas jalan. Motor rosak teruk lg.  Adoyai.

30/9
AKU TERTINGGAL LG KUNCI DLM KETA!! WARGH!!!!!
Lokasi kejadian adalah di seksyen 3. nasib baik la hp dlm poket ye cik Idayu Oi. Big thanks to Kudyen, Oden,Gapo and Zahid(yg dtg lmbt skit jer, dikala keta aku dah diselamatkn oleh Kudyen n da geng). Senang btl si din bukak kunci keta tuh,guna pembaris plastik je lak tu…xleh blah…din…ko jgn ade fikiran nk wat -u got punk’d-
ke hape kt aku dgn menghilangkn keta aku ke hape k… aku sekeh kepala tu kang…

1/10
Aku kuar ngedate ngn nad. Tujuan asal nk pi refill ink printer je. Terlajak smpi menghabiskn duit mkn di Sushi King. Hahaah. Xpela…hilang kempunan. Layan je. Cuma, dispoilkan oleh keinginan Ana n Tasya utk pi pesta buah kononnye yg didengar di radio. Xnk check btl2 punyer pasal, penyudahnye, kami silap tarikh…bukan takat silap, pesta buah tu da lepas babe….3bln yg lepas,OK??? Hahahahahahahahaa….
Ana….radio zaman bila ko dengar ni weh…..adoyai….

So….itulah hari2 malang aku sblm 2/10/2011…birthday aku pun berlalu dgn kelam dan sepi. Pit ngn Ty je blanje kek secret recipe. Thanks adikku syg. Dan juga birthday wish dari mereka yg masih mengingatiku. Kurang dari 10 wish je. Adoyai…hidupku makin sepi nmpknyer…









Apepun, selamat hari lahir ke 26 Nurul Idayu Jamat.
Let life comes to u…..
Sekian….

No comments:

Post a Comment