Saturday, March 5, 2011

twenty-6 yrs old...

who...?!
me...?!
uik....?!
ok....

hahhaahaaa.....
mlm yg xbrape mlm nih....owh,da masuk pg dah...moh cakap pasal umur jap...
ok....sirius...ini last aku bebel bab umur nih...hhehehehe..

26 tahun maa...ini tahun,2011....so...meaning.. aku si-penghuni tahun kelahiran 1985 lah.....
rupe2nyer...dlm batch aku, ramai budak se'angkatan' 85 nih....itu pun sbb apis bgtau dlm keta mase balik dari dinner td....

***owh....dinner ngn apis n kedong kt taman warisan pertanian,putrajaya....nice place....
pokok ciku tanam dlm pasu...btl2 sebelah tmpt kitorg mkn satay haji shamsuri+ABC....
pokok belimbing...pokok chermai....alahai....syahdu tgk tanaman ala kampung2...hihihiii**

ok.sambung..
knp aku nk ckp pasal aku yg berusia 26thn nih...well...1st..bukan sekali dua, ade yg menjegil mata bila umur sbnr disuarakn oleh aku n amoi...xpercaya kaa???...nah IC...hahahahaa....
bukan sekali dua ade yg gelak bila dikatakn kami ni da level akak....ceh...gelak lak...sumbat tisu dalam mulut kang...hahahaha...
tp...mayb sbb aku dikelilingi oleh mereka yg berusia muda 2-3thn...jadi...environment kami pun jadi muda 2-3 thn lah....
hahahahaha....dan juga....aku bkn mereka yg perlu berdandan atau berketrampilan mengikut usia....
ikut sedap bdn...selesa memandang...suka hati...sudah?...beres...jalan..

tp....percaya atau x....kawan2 lama.....suma dah mengendong anak di usia ini....
zakiyah tgh berpantang**tadi tepon dier ms odw pi dinner..sihat dier n baby...syukur**...nurul da ade 2cahayamata rsnye...dlm fb jgn citer lah....xsanggup nk bukak fb kgkwn kgkdg tuh....
alahai....
ibu pun...bising....bilanyer....sapenyer.....
bilenyer??...aduh...lmbt lg la bu....
sapenyer??...alahai....garu kepala la kaklong mcmni,ibu oi...

bukan memilih. jodoh xsmpi lg bu. degree xhbs lg pun, tunggu la.. ade keje...ade achievement nk bg ibu bangga skit, mgkin time tu dtg la Mr.Right kaklong...sabar ye....if adik2 nk langkah bendul pun xpe...xkisah...
**tp jgn la bantai smpi 3-3 nk 'langkah' aku....Haip!! sekeh kang**

so...tu lah. malam2 ni membebel seketika....
sekian....

No comments:

Post a Comment