Sunday, March 6, 2011

Untuk DIA yg pnh menyayangi ku....

entry b4 go to sleep...

dah dpt agak aku nk celoteh pasal ape??
ok...starting from msg kt inbox fb from ex aku yg nun jauh di seberang laut cina selatan.. baru je td...
marah da aku remove dier dari fb...kejadah?!!....suka jiwa aku la...pelik lah...
adoyai!!
di akui, kami clash bkn scr aman,duduk bersemuka. sbbnyer, mamat ni asyik nk condemn aku..xleh blah. masa mula2 nk usha, bukan main...baik punyer ayat. mane ade pangkah2 nih, tiap2 mlm call, msg xputus..
da jadi awek ko, pastu acuh tak acuh.pg msg kgkdg mlm bru reply.  pehal? bebai la aku nih. org x appreciate, aku angkat kaki la babe..nk tunggu ape lg... smpi hati bernanah??
dulu, pkl 2-3pg aku call = pastu naik waiting...biler tnye member call tnye assignment... kejadah assignment klu tiap2 mlm mcmtu... ingat aku budak hingusan...sengal??
sorry ar...awal2 da nmpk belang...if hidup bersama xtau la.
ko xpuas jadi remaja lg la babe...
sorry la...aku xleh blah dah.
aku da hntr bendera putih...surrender xnk go on....
gelabah. pastu kata aku xfhm. ko sibuk. eh, hello! couple student-student. sibuk tu alasan da lapuk laa.
xleh blah.
so skrg.... ko sibuk pulak cari aku balik.... lantak laaa....
so, skrg... aku akui aku rindu ko, tp, untuk bersama semula... no..xpnh terlintas...

ok...lega...leh tido skrg.

sekian.

No comments:

Post a Comment