Monday, March 21, 2011

Untukmu Salina….

Title entry nk suspense. Hahaha. Xde ape2 gempak pun, Cuma, this is about my frenz yg tanpa sedar..aku mula lupa ke’wujud’an persahabatan kami. Mgkin sbb needy environment yg berbeda…hee…**pnjm ayat indon jap**

Salina Md Yusof.
Aku bukak gallery photo dlm lappy nih. Try utk cari mane2 picture zaman skol dl, yg leh relate kn aku n ko…tp…shocking but truth, xde lgsg. Bukan ko je, malahan, gmbr2 dengan teman cuma bermula dari zaman diploma aku. Pelik. Tp kemudian, aku mula faham, bilamana puncanya adalah aku sendiri yg xnk terlibat dah dengan previous life sblm diploma, byk pedih di hati..byk sesal yg xleh watpe dah. Tapi, dalam pada tu, masih ada memory yg tersimpan kemas, dan slalu aku ‘ bukak’ kerana rindu….
Rindu ko…rindu tasya marni…rindu husna…rindu ecot…er, n rindu huda**xpayah lah sgt…jiran blkg umah jer.hahaha**
Ingat ms kita ponteng prep? Warden cari, kita menyorok dlm toilet. Hahhaa.
Xpun ponteng kuliah maghrib-isyak?..hahahaha. gelabah la bila ade kes ‘dia yg tidak bernama’ menemani budak period naik bilik, pastu warning bukan2,masuk bilik xkuar2 dah….wiiiiiii…scary……
Ingat masa group senior cari kita dulu?? **kepala dorg,Hamim, da slmt jadi tunang aqma,babe…walaweh…hahaha**
Ingat x style kain labuh ko??....hahahaha….aku lg rela kain labuh dari kain senteng…hahaha… tp, kain ko mmg labuh sey…. Da la tudung labuh, kain pun labuh, ko da mcm ape daaa….hahahahahaa….
Ingat x aku slalu lyn ko sapu2 losyen, ko lumur satu badan da mcm ape da…alih2, ecot n una pun join sekaki..maka..aku yakin stok losyen nivea ko cepat hbs tiap2 bulan..hahahaha.
Ingat x ko menyorok dlm loker, sbb malas pi solat kt surau skol?** Aku pun tumpang sekaki,tp, mane muat masuk loker maa…bukan kecik mcm ko..hahahaha.
Ingat x huda yg kecoh smpi makan sarapan kuah sardine tersimbah kt tudung labuh dier…hahaha…
And dia yg suka kentut merata dan menyebabkn kita lari bergelimpangan…hahha.
N saat2 masa syuib yg pendek tuh nk tendang huda yg tinggi dari dia tuh?
Hahaahah….bodoh giler…terkejut aku tetiba ade kaki melayang…hahahaha.
Ataupun izzah yg jatuh masuk longkang kt dewan mkn ms balik prep petang…tudung labuh melayang n dia dlm longkang dgn ber’anak tudung’ jer...aduh…gelak smpi guling kot..hahahaha…
Dan aku xkn lupa smpi biler2 ko berpuitis bersama nora…hahahaha….gempak+sempoi babe..hehehehe…

Byk…byk lg kenangan aku ngn ko…bila ingat, auto-menangis woo…hehehehe.
Tp, ko kwn aku yg plg cool. Ko ngn dunia ko. Xkisah ngn org lain. Aku suka pi rumah ko. Tgk ko ngn kakak2 ko yg close, tetiba buat aku kepingin ade kakak jugak. Hahahaha. Klu aku pi umah ko, ko mesti blanje aku mkn mee mamak kt area umah ko tuh. Kata ko, itu mee mamak paling best kt dunia..**walaupun sbnrnyer aku xrasa mcmtu pun…hahahaha**

Jadi….menghitung hari bahagia ko, aku rs aku xdapat berada di sisi…aku xnk bg alasan, sbb aku xsuka beri alasan, aku cuma beri jawapan dan maaf k. thanks sbb call n invite n ayat ko yg aku akn semat di hati smpi bila2.
.”ala babe…u r my good frenz maa..ko kene datang”…
Sentap jiwa babe….sbb aku pnh ingat, aku ketandusan teman2 baik….tp, ko telah mmberi satu title pada aku…
Kawan baik ko…

Panjang umur, kita jumpa…insya allah.. bukan hari bahagia ko pun, aku still leh jmpa ko…mane tau di hari kelahiran ‘salina jr’ ke…hehehehe…
Syg ko…n syg saat kita gembira…tiba sudah fasa baru dlm hidup ko…cherish yr life as a wife…and live well my good frenz…
Salam…

Sekian…

p/s: mlm nih aku main jiwa skit laaa…..hahahaha…..sekali-sekala….

3 comments:

  1. pergh cm haram ko ingat kisah aku dowh...kisah aku yg poyo nk mati tuh...betul elr salina nk kawen? arghhhh tidak...ceh ceh...nk marah menda nyer plak...kalo ader rezki n jodoh aku dtg ler g kenduri ko salina....

    -huda-

    ReplyDelete
  2. perghhh...tetiba aku pun teringat di zaman dulu kala....rinduuuuuuuuuuu korang sume!!!

    ReplyDelete
  3. aku rindu sumaaa.....
    waaaaaa.........

    ReplyDelete