Sunday, March 6, 2011

untuk budak comel bernama F***N R*****N......

lokasi:: umah sewa...
aktiviti::lyn blog smbil tgk kak dira kehulu-kehilir dr freezer ke dapur...hehehehe. (masak la tuh)

ok. jujur. korg mesti bosan tgk wall aku yg xsemenggah ni kn. hahaha. simple nk mati. mati pun xsimple mcmni. pergh...ayat kurg ajar..hahaha.
tggu la...blm ade ms yg btl2 leh nk godek blog ni sekemas mungkin. so, terima seadanya dulu, ok.
layan.
 hr nih, entry first nk cp pasal sorg budak perempuan comel nih...nama dia F***N ...
hehehe. sbr la...jap lg aku mention la sape dier.u... bg aku intro baik2 dl.

aku bukak2 blog td, tgk dier follower latest aku. thanks la dik. nk lyn blog sis yg tah ape2 nih.
ok. this gurl is nice. aku xpnh la ddk semeja, sekerusi, serumah apetah lg,tp, atas naluri seorg kakak, aku tau dia nih baik. yg paling sentap jiwa, dier suka bangat sama adik aku yg bongsu. giler ah. **sorry dik. sis lum boleh nk guna words "cinta" tu la pada kamoo. korg muda lg. byk kemungkinan kt depan sane.hehehe**
 tp, aku kgkdg trtnye2 la, ape la yg dier nmpk kt adik aku yg maha nakal tuh. giler nakal woo. padahal ms kecik2 dier la ditatang bagai minyak penuh. comel sungguh ms dier kecik2 dulu. sbbtu kitorg satu family put a cute nickname for him. 'ome'..got from words 'comel'. **Haip! jgn ckp lebey2...itu ms budak k** dier la satu2 nyer adik aku yg sgt suka brgaya. hahhaaa.. ade ke patut dier amik perfume ibu tiap2 pg, pi sembur kt kasut dier...hahahhaa.. yg sembur kt bdn jgn citer la, klu boleh mandi ngn perfume, sure dier buat maaa.(dolu2 ms dia bdk skol,ok?)da besar ni, ko la yg slalo wat ibu nangis, ayah terdiam menjeruk rs, kakak n abg2 hangin satu bdn. itu la adik bongsu aku. mcmane teruk pun dier, adik aku kn...so. ..syg la. jiwa rebel dier kuat sgt. seram aku tgk budak2 skrg.. sirius...zaman scool kiter dl, ade ke bantai2 cikgu nih..ade ke bantai budak smpi lembik, masuk hosp..lebih sadis..ade yg mati woo. Woit..giler ar budak2 skrg. jiwa suma merapu mengarut. ok, aku pun da melalut. hahaaaa...
ok, back to my youngest bro ye. mmg syg dier. dier je xtau n slalu budget kitorg kakak n abg2 ignore dier. hmm...aku amik tau maa.. cuma, yelah, brbnding ngn yg lain, aku indie lebey. sbb...ok, melalut lg..haahaha....

ok...pasal F***N lak...
hmm....aku kgkadg hrp dier jmpa lelaki yg akn hrgai hati n perasaan dier lg bgs dr adik aku. sian budak comel nih. tgk blog dier td, mostly bout kekecewaan n rs hati terhdp adik aku. Pegh!...giler kentang. terharu. hmmm... tau hati & perasaan tu satu bnda yg sgt kompleks. mcmane aku nsht dier utk cuba bukak ht pd org yg lbh layak, klu hati f***n da tertulis nama bdk nakal tuh, ape leh wat kn. tp, cuma satu, syg hati dan diri sendiri. jgn sbb org lain, kita disakiti. sakit yg berbaloi xpe, if sakit tu sia2???.. xleh patah balik dik...
apepun, sis doa yg terbaik utk u la dik..


sekian.

No comments:

Post a Comment